you're like a book of poetry

2009-11-17

gick en presentrunda på stan efter skolan. hittade en fin spetstopp till mamma och sen lite annat smått och gott. förövrigt överraskades jag av att hm fortfarande hade en massa jimmy choo grejer kvar. jag har kikat lite på zebra heelsen, men vet inte om jag vill lägga pengar på ett par skor som jag antagligen inte kommer kunna gå i. inga av klädesplaggen var heller särskilt tilltalande. det enda jag i nuläget skulle kunna tänka mig är armbandet, och halsbandet av sammansatta kedjor. riktigt tuffa.

ikväll är jag on my own om inte rasmus kommer hit och äter middag med mig. dagen har spenderats med näsan i litteratur, och planering inför uppsatsskrivningar & det lär fortsätta ikväll. imorgon måste jag till biblioteket - det finns inget annat. ska jag fixa detta är det 110% fokus som gäller. jag funderar på att kila till bibblan i vellinge, ta böckerna med mig och åka till orkanen-biblioteket på malmö högskola & sitta i en soffa med utsikten ut över havet som inspiration. utsikten där är hissnande.

även om jag inte har förlåtit kanye sen mtv-awards, så kan jag inte hålla mig ifrån hans musik. ikväll går den här låten om, om, om och om igen !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0