how you party - is how we pre-party

2009-03-15

lagom förfest hos mig innan max, med carolina, matilda, jerka, andré och tim. några ölpyramider senare och vi var redo att ta oss ut i ödemarken. det blev uppdelat i pojk-, och flickbil och givetvis satte sig herrarna i den nyaste och mest utrustade,  men vad hjälpte det ? de körde vilse ändå.

tillslut kom vi till max och hela huset fylldes med galna tredje års elever lagom berusade för att dansa bort natten. katinka o jag roade oss med att leka kurragömma i max gigantiska hus, och det visade sig att huset med alla sina märkliga dörrar och skåp var perfekt för en sådan lek.

jag vet inte om det är läge att fjäska in sig hos familjen adolfsson - och eventuellt göra ett försök att komma med i testamentet för att ärva det där huset. jag är djupt förälskad i skånelängan med underbart trägolv, lågt i tak och med synliga bjällkar. även om det är långt ut i ingenstans så hade jag stormtrivts att bo så. det är heller inget snack som saken att familjen adolfsson är musekaliska för väggarna smyckades av gitarrer i alla färger, storlekar och former - och om max inte blir kändis vet jag inte vart världen är påväg.

det blev en hyffsat tidig kväll och visst var det jobbigt att åka ifrån klassen när det var som roligast. men efter att ha dansat så att man var klibbig och läst kropp & knopp i KP med katinka kändes det som att kvällen hade innehållit allt, och jag kunde åka hem o lägga mig nöjd.

sportify är förövrigt lösningen på våra problem - och bloody mary är drinken to be, att kedjeröka i ett växhus med världens bästa klass - så skulle jag kunna leva livet i evighet. jag vill inte att trean ska ta slut !!!!!!

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0