er duo fruo ?

2009-03-18

kom precis hem från en mycket intressant kväll med grabbarna. vi har byggt mackor - mackor innehållande, parma, mozarella/eller haloumi, mosad avokado och tomat. victor & jag som ingen utav oss skulle sitta bakom ratten senare (jag för att jag inte har körkort, och vigge för att han hade ställt bilen hemma) kunde knäcka varsen bärs (jag älskar lillördag) och vi avnjöt våra gigantiska hemmagjorda baguetter framför tv'n och djävulen bär prada. ted var rätt inne i filmen, men jag o vigge tröttnade somewhere efter halva. då blev det brottning. kuddkrig och er duo fruo ?

imorgon är det chartertema på spexet till årsboken - och jag och emy bär stolt våra "sexy juice"-tröjor med varsen paraplydrink i handen och sjuuuktmycket solkräm på näsan - well, well i'm off för att fläta inbakat, nanna och vakna som krulltott. adios - hasta mañana, sleep well sugerpops !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0