from A to the motherfucking Z, homeboy !

2009-01-05

nu gör jag precis så som jag sa att jag inte skulle göra: blogga om mitt vardaliga liv, som är fyllt med så lite äventyr som det bara tycks vara möjligt. åsikter från en plats på jorden som ibland kan ses som den mest onödiga någonsin. vellinge, vad är det liksom? onödigtvetande del 10 - det är ungeför det som min vardag innebär. jag vill inte direkt påstå att mitt liv är meningslöst, för det är det inte. jag är den mest meningsfulla människa som någonsin satt sin fot på denna jord - men oftast känns det som att jag rapporterar om en massa nonsens, men vad spelar det för roll egentligen - så länge jag har möjligheten att uttrycka mig själv så är jag helnöjd. o alltså, du har bara dig själv att skylla om du nu bestämmer dig för att stanna kvar ! o angående mitt mattema - well, det gick väl bra i början, nu är det mest pannkaka. men innan jag kan ändra massa i min layout på bloggen måste jag komma i kontakt med maja som verkar ha gått under jorden eller något, åtminstonde befinner hon sig inte vid sin dator och då är det bara jobbigt att försöka ta kontakt med henne- hold on, just a little while longer - en ny layout är på väg !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0