och en stukad fot på köpet

2009-02-18

jag berättade ju om gårdagen ganska så ingående, att jag klarade mig ifrån skador. vad jag dock glömde att berätta var att efter att skidorna plockats av och lämnats tillbaka så stod jag på öronen - halkade på en isfläck och drattade i marken - och detta har nu resulterat i en stukad fot. det gör inte jätteont, bara när jag går, står och vickar på den - kan inget annat än tycka att det är lite typiskt. så är inte jättesugen på att hitta på något skärskilt idag. antar att jag borde försöka ta mig ur morgonrocken ganska snart och halta ner för trappan och pilla i mig lite frukost. kanske kan den avnjutas i en solstol på altanen. fast då krävs det nog en hel del isolering i form utav filtar - det är fortfarande snö och kallt, men solen steker på. jag har ju dessutom lovat mig själv att jag ska försöka bli en bokmal, så jag överväger att föna håret, för att inom den snaraste framtiden pälsa på mig, sätte solbrillorna på näsan och försöka ta mig igenom asyl. låter inte lite gottigt va ?

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0