some day ska jag trotsa tröttheten

2011-01-04

jag genomlider en period av trötthet. det är nästan otäckt hut trött jag är. jag dunsar in genom dörren mellan 7 och efter jobbet i stort sett varje dag. pratar igenom dagen i stort med min man över en sen middag vid tvn, där vi mellanlandat innan sänggång. ofta tar det inte mer än en kvart innan jag slocknar med huvudet på kudden. och då sover jag som en stock innan jag vaknar 8-9 timmar senare med huvudvärk. vad är fel på mig ? jag tror att jag lider av kronisk trötthet. jag har sällan haft svårt att ta mig upp ur sängen, men nu ligger jag och drar mig så länge det bara går. bra start på ett nytt år ?! på lördag beger vi oss till chamonix, france i alla fall. jag är rädd att jag ska få mersmak. inte för skidåkning -jag tror att jag kommer vara mätt på den efter bara några dagar, men jag menar ledigheten. jag är en arbetsmyra och jobbar mig mer än gärna igenom dagarna, men fasen vad skönt det hade vart att göra ett avbrott och göra ingenting, kanske allting och bara vara ! jamaica har verkligen infiltrerat mitt sinne. some day !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0