jag bara kör !

2010-04-19

jag skulle kunna skriva hur arg jag är just nu och rapa långdragna, ilskna beskrivningar av hur fel jag tycker att saker och ting är, men jag gör det inte. jag skakar det av mig, vänder andra kinden till och försöker förtränga det minne av att jag faktiskt satt och grät på arbetsförmedlingen. -jag säger det igen, högt för mig själv; fan vad klen jag är. det ena med det andra och det andra med det tredje, alltid är det något. livet är inte alltid en räkmacka på väg ner för en slät backe med solen i nacken - ibland vänder det och då gör det så jävla ont när man slår i. det hjälper dock inte att önska att man aldrig existera, utan jag bara kör !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0