fördelen med lov

2009-01-02

jag har fortfarande inte vant mig. jag skriver fel hela tiden, att byta ut 8an mot en 9a ska väl inte vara så förbaskat svårt ? trots det har jag upprepade gånger fått justera min lilla miss. inte för att det är hela världen. med tanke på att man i 365 dagar skrivit 2008 är det ju inte jättekonstigt att det är lite knepigt att komma ihåg att det ska vara något annat.

nu har det mesta av lovet rusat förbi - det har verkligen gått hur fort som helst. dagarna har i ett naffs bara stuckit iväg och kvar är nu knappt en vecka. samtidgt som jag har hunnit med en massa, känns det som att större delen av det här lovet har gått åt till att sova. det blev ingen sen kväll för mig o rasmus igår alls, och ändå var vi inte uppe förrän strax innan 12 idag. sömn är eftertraktat, det måste jag erkänna - jag sover gärna bort mina dagar, för jag vet vad som väntar sen. en vårtermin som kommer vara fullspäckad med alla möjliga utmaningar som kommer att bli kenpiga att ta sig igenom. det mina vänner är bara fakta.

de kommande dagarna försöker jag o grabbarna nu planera, blir det småland eller inte ?
två nätter i familjens pärla hade varit så underbart eftersom att den förra trippen inte blev av. vi får väl se om mamma o pappa vågar ge mig nykeln !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0