the rain in spain- does it even rain in spain ?

2011-09-11

min älskade tvillingbror ska ta det stora språnget ut i stora världen. och nog är språnget stort alltid. han ska nämligen flytta till spanien med sin flickvän och hennes familj. flickvännen drog iväg idag och igår firade vi en sista brakfest i deras lägenhet/ radhus. åh, min bror är så underbar- så underbar och rar med sin fina flickvän.

det är först nu när man blivit äldre som man inser vikten av att ha ett syskon. vi har gått igenom så oändligt mycket tillsammans. inte allting har varit bra, men det har fått mig att förstå att en bror, det har man in good times & in bad. ett syskon finns vad som än händer. det finns inget som kan ändra på det faktum att vi är av samma kött och blod. min fina älskade bror. jag kommer att sakna dig när du beger dig ut i världen för att bo lycklig i soliga spanien. jag önskar dig all lycka och hoppas att du fattar rätt beslut som gör dig kvitt all oro och ängslan. du, min fina älskade bror förtjänar allting världen någonsin kan erbjuda dig.

men tills du åker. ska vi här hemma få rå om dig. för än har vi 1,5 månad på oss att ta hand om dig. vara med dig. skratta med dig. gråta med dig. fira med dig. fina underbara du ! jag är så tacksam för att du är du, och att du är min bror- no matter what we been thru.

jag älskar dig som livet.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0