you go girls

2011-05-18



varför slutade jag med morgonpromenader ? det är så skönt. jag är så jäkla trött när jag först kommer ut, men sen tar det max 10 minuter/ dryga första kilometern, sen går det av sig själv.

en eloge till alla andra hurtiga ladies ute i spåret idag. på 5km mötte jag 6-7 tjejer och en kille. det gör mig sjukt motiverad ska ni veta. fasen vad skönt det är att röra på sig, och jag älskar att jag tillhör den klicken morgonpigga som går upp kl 6 för att motionera. beach 11 !

jag har kommit på det optimala. jag kör morgonpromme till min sommar 11- spellista. det är sjukt peppande att motionera till det som jag tränar inför. det är mycket roligare att svänga med armar och pinna på i ett jäkla tempo för att jag vet att jag kommer att ha glädje av det hela sommaren.

rundar av morgonen med mycket vätska och grötfrukost. idag blir det heldag på jobbet. jag är på sjukt bra humör idag. ingenting kan stoppa mig nu.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0