rollin' den här fredagen

2011-05-06

jag känner mig som en klump jäst deg. lite små lökig sådär. smet ner i tvättstugan imorse, innan det ens är okej. körde två maskiner tvätt för att jag hade ångest över att det under nästa vecka inte kommer att finnas några rena kläder annars. så nu har jag rena jobb- blusar !

resten av morgon/ förmiddagen har jag legat i soffan och sträcksett glamourama2. jag har helt också hållet kommit ifrån det där med serier. jag har fortfarande några avsnitt mad men kvar att se. det kanske är lika bra att hålla lite på dem ? så att jag inte får abstinens, menar jag.

nu ska jag göra mig iordning för en tur på stan. det blir inget roligt alls. in på stadium och lösa ut 500 spänn som de stal från mig i tisdags, shoppa på apoteket och in på systemet. det blir kanske en tur på hansa också, mest för att det kliar i fingrarna och jag vill ha nya kläder.

ikväll är jag på egen hand om inte ted vill gästa. rasmus spelar nämligen spökboll i kiristianstad. världens mest underskattade spel. jag älskar spökboll !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0