indoor walking

2011-05-24

just det, jag tränar indoorwalking med fanny en gång i veckan nu. vi har hittills kört två gånger tillsammans. fanny är grym, mer van och flitigt aktiv två gånger i veckan. jag har bestämt mig för att följa med tisdagar, och varann fredag. indoor walking är typ det bästa som har hänt mig i träningsväg. jag är så taggad, fokuserad och ger verkligen allt. bertil- berra som leder vårt pass är dessutom överbra på att peppa en tills man nästan spyr.

"ni vet varför ni är här"
"kom igen nu då och SVETTTTAS"
"det är inte mitt medel, inte grannes utan ditt medel som gäller"

det funkar verkligen ihop med min filosofi; jag kör allt vad jag orkar och när det känns som att jag ska dö; då kör jag 5 minuter till.

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Yeay! Gilla, gilla, GILLA :D

2011-05-24 @ 23:38:07
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0