3 maj

2011-05-03

nu ligger jag och rasmus i varsen soffa, medtagna efter dagens bestyr. vi behåller den gamla soffan tills vidare. jag gillar att det är lite mer möblerat här nu. kanske går det att klä om båda i matchande tyg ?

jag och jenny trotsade växlande molnighet och satt ute på lunchen. det dracks dessutom vars ett glas vino. väl vald dryck till sallad respektive räkmacka. gissa vilken min var ?

efter lunchen gick vi bananas inne på stadium. 2500.- slutade kalaset på, men nu är jag ett par easytone- dojjor, en snygg nike-dress och en turkos sport-BH rikare ! det finns ingenting i världen som kan få mig att inte gå till gymmet nu. det är bara att köra !

eftermiddag/kväll har vi sysslat med soff- omflytt, veckohandling och nu även storkok av lasagne. bildregn utlovas !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0