myror

2011-03-30

jag har myror i armar och ben. kan inte sitta still. vet inte vad jag vill. allting är just nu en salig röra av tankar och funderingar. att peppa sig själv; du är bra och vacker. du kan om du bara vill. du är värd allt du önskar dig, bara kämpa. går just nu skit. jag är matt. matt i huvud och i kropp. tar sikte på helgen. jag ska vila, och ha kul. försöka reda ut en del oklara frågetecken. komma på ett och annat. kanske bli kvitt en hel del ångest. komma tillbaka i goda vanor. promenader har uteblivit denna veckan. jag är så trött. trött på allt. trött på att vara jag, och osäker. jag borde skärpa mig. jag ska skärpa mig. jag ska bara kämpa mig igenom några dagars arbete till...

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0