knock-out

2011-03-16

det blåser så fruktansvärt här på slätten. vårvädret gör tappra försök att ta över, men än är jag inte övertygad. baskemej, det är ishavsvindar som bryter sig igenom vad man än har som lager på lager. fruktansvärt, sa jag det ? idag fick jag brottas med en mini jättestickig julgranslikande växt som gång på gång gjorde smitningsförsök över uteserveringen på jobb. det knockade mig över näsan så att det fortfarande svider ! annars då ? jag har haft en prima dag med kladdkakbak och brainstormin för i sommar. jag har så mycket idéer. och med det sagt vill jag bara avsluta med en skön liten avstickare "bestefar, dedde skall blive den beste sommern i hele vhores live.!"

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0