jag är vrålhungrig.

2011-03-22

jag sitter just nu med en bamse-frukost. jag är tvungen att hejda mig själv för att inte bara vräka i mig. ont i magen känns ganska onödigt. startade dagen med PW i 45 minuter genom soliga malmö. svettig och mör i benen blev det en omgång styrkepass. avslutningsvis blev lägenheten också vårstädad. rycker in på jobbet strax innan lunch. vet ännu inte hur länge, men faktum är efter förra veckans ganska lama jobbinsats så känner jag mig motiverad att ta tjuren vid hornen igen. att ställa iordning uteserveringen lär väl ske denna veckan och jag tror att jag ska börja så smått idag. han den skalliga meterologen på tv4 har utlovat sol och omkring 12 grader denna veckan- jag ser därför inget bekymmer med att kratta löv och skura bord. frisk luft, mmhm !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0