I get by with a little help from my friends - John Lennon

2011-03-01

har jag sagt att jag älskar tisdagar ? jag visste inte riktigt hur den här skulle bli med tanke på gårdagens tillstånd. men dagen började bra för alla utom någon stackars granne som jag lyckades sno morgonens tvättid ifrån. pinsamt. jag vet inte riktigt om det är något försvar; men jag trodde att det var den 29e februari idag.

emma dök upp och vi gjorde konsum. jag presenterade henne för lchf och vi krängde frukost.
tonfiskröra och avokado
turk på burk, bär och nötter
latte á la bryggkaffe varianten, men med såklart skummad mjölk

efter mysigt snickesnack och diverse skoprov gav vi oss ner på stan. plöjde igenom både monki och hm. jag är nu tre toppar och ett par leggings rikare. vilken guldgruva hm trend är. jag älskar't !

imorgon är jag tillbaka på jobbet och för att inte somna med huvudet i någon kaffesump imorgon eftermiddag, tänkte jag dyka i bingen nu istället. skönt ska det bli. det har nämligen hunnits med både måsten och nöjen idag och sånna dagar är goa !

hej på er !
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0