"Draper? Who knows anything about that guy? No one’s ever lifted that rock. He could be Batman for all we know."

2011-03-09

jag skulle kunna gå upp kl fyra varje morgon för att lägga håret i spolar bara för att ha perfekt hår, som dom, just one day.
jag skulle kunna kedjeröka ett helt paket KENT eller LUCKY STRIKE bara för att kunna blåsa ut röken lika sensuellt som dom.
jag skulle kunna gå tillbaka till att skriva saker och ting på en skrivmaskin bara få jobba i samma kontorsatmosfär som dom.
jag skulle till och med kunna gå upp 5 kg i vikt för att ha perfekt midja, strutiga bröst och långa ben, bara för att se ut som dom. (fast det skulle antagligen inte räcka med att gå upp 5kg, thanks a lot bone structure


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du är SKÖN!!

2011-03-09 @ 19:58:02
URL: http://eastsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0