en midsommarnattsdröm

2011-06-20

sista veckan innan semestern. tråkigt nog kostar det mig midsommarhelgen. rasmus drar till stockholm på onsdag och sen vidare till nyköping. jag är lämnad till mitt öde. jag vet varken ut eller in. funderar på att bojkotta hela skiten ! dra täcket över huvudet och djupt sova bort att det är årets bästa dag för kalasfylla.

känns ändå rätt skönt att undvika det, när jag tänker efter. jag bli så ful när jag dricker. visa't går varmt och rösten är alltid hes dagen efter. jag brottas fortfarande med en hy som gått bärsärk i mitt face efter studenteriet förra veckan. egentligen har jag ingenting att klaga på jag slutar kl tre på fredag, men det är 10 timmars jobb dagen efter som gnager.

å andra sidan. jag har två härliga semesterveckor för mina fötter, så en dagen efter- svettig vid kaffemaskinen borde jag väl klara av ? what to do ? fast jag vet inte ens vad som händer. jag har nog en hel rada alternativ om jag bara tar mig i kragen. just nu känner jag mig bara hopplös. vill ingenting.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0