grattis kusin 21

2011-01-17

godmorgon allihopa. morgonen går just nu åt till att hårdkoka ägg så att köket blir alldeles immigt. ibland önskar jag att vi hade en fläckt.

januari månad är nog inte den bästa fikamånaden, så jag tror att det blir lugnt på jobbet idag. igår var lite mjukstart och jag tyckte dessutom att det var så himla roligt att komma tillbaka. semester och avkoppling är nödvändigt. jag har inte alltid insett det, men man blir faktiskt sjuk av stress.

önskar min kusin sara en hjärtlig födelsedag idag, och med det sagt är det bara två dagar kvar till min egen. första födelsedagen som utflugen. hur bär man sig åt ?

mamma och pappa bjuder ut på middag på onsdag, mest för att det är pappas födelsedag med. jag och brorsan bugar och bockar. det är ändå ganska skönt att slippa ställa till med kalas. mormor och morfar joinar. då slipper jag verkligen bjuda hem på kaffesörpel och ätning av torra köpekakor. sen hoppas jag på lite mys med de närmsta. en liten tillställning med bästa fanny kommer att äga rum den 29- helt plötsligt blev det mycket firande ändå. angenämt !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0