borta bra, men hemma bäst - eller, kanske inte den här gången !

2011-01-15

åter hemma på lugna-gatan. grannen tycks ha fest, åtminstone pumpas någon sorts pulshöjande och stressig musik. jag kräker på allt som har med fest, alkohol och fylla att göra.

chamonix har varit underbart -trots sol endast 2,5 av 7 dagar. skidåkningen, enligt en första-alpinist, får 4 av 5 toasts. jag tycker inte att det finns så mycket att klaga på när man vaknar varje morgon, går ner till ett dukat frukostbord för att sen kunna tillbringa dagen med NO WORRIES ! det känns liksom inte rättvist att sitta och leta fel bland detaljer. semester har det varit och jag är delvis utvilad -det är allt jag någonsin önskat och förväntat mig !

jag återkommer med vidare information angående en toppenvecka med galnaste gänget.
TACK, ni vet vilka ni är !

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för veckan darling! Saknar redan alla sjuka huvuden ;) Har dock haft helt sinnes bra väder& åkning här idag.. Pussbabe

2011-01-16 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0