nya tag !

2011-02-23

helst av allt skulle jag vilja att gårdagen inte existerade, men det går inte. det är bara att konstatera att det inte var någon bra dag igår och att det nu bara är 110% som gäller för att historien inte ska upprepa sig. jag känner mig idag en aning deppig över hur jag gick som förlorare ut tvisten med mitt humör och hur det egentligen bara påverkar mig och min omgivning. åter igen, nu tar jag nya tag ! jag har pussat älsklingen förlåt och hoppas på att han kan ha överseende med en del, tämligen uppenbara förändringar i mitt liv just nu.

har startat dagen med ett hårdkokt ägg, en tallrik turkisk yoghurt med 1 msk linfrö, 1 msk pumpafrö och frysta bär á trädgårdsvarianten; hallon, blåbär, björnbär och vinbär. till detta smaskiga drickes, som vanligt, earl grey te med honung och ett glas c-vitamin. i know, det är kanske dumt att frästa sig själv med den söta smaken av honung ? fast å andra sidan kanske det kan vara ett substitut ? det är ju faktiskt ett socker som man bara kissar ut, kroppen bryter inte ner det. heaman på jobbet berättade att samma socker finns i daddlar, oavsett om de är torkade eller färska. jag som är en sucker för torkad frukt kämpar för att undvika jordgubbar, ananas, tranbär och allt annat som jag älskar. mitt mission tisdag nästa vecka blir att genomsöka möllevången efter billiga nötter, fröer och daddlar. det kan nämligen vara min räddning !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Alla har vi "våra dagar"... Idag har jag både varit arg o ledsen... Mest ledsen! -Linus fick sig en utskällning ala "ditt dum-jävel-huvud" och sen slängde jag på luren i örat på honom för att han visst "inte brydde sig" (han sa inte exakt de jag ville höra, nämligen...!)

Nu ler jag åt de.. Dumt o tramsigt ju! -Tror mest

jag ville slänga luren i örat på nån.. Hitta en anledning att åter igen få böla...



Men man e bara människa, o OJ vad många fler sånna här dagar vi kommer uppleva... -Hoppas jag!



Puss finaste Agge <3

2011-02-23 @ 22:51:45
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0