middagar

2011-02-10

jag har samlat bilder på middagar den senaste veckan. hittills har jag lyckats fånga 3 av 4 middagar. idag är jag lite stolt av mig själv. jag uteslöt allt vad carbs heter till vår härliga bacon/svamp-röra. istället skalade/rev (?) jag med potatisskalaren långa remsor av en rå morot. rasmus kunde inte förstå och jag kunde inte förstå rasmus. jag lurade verkligen mig själv till det bättre. det går fantamig att ersätta ris och pasta !

i alla fall är mitt mission att det ska komma en bildkavalkad på mina middagar för en veckas tid. jag kom på detta geniala i tisdags. så någon bild över middagen i måndags existerar inte. kanske mest tur för min egen del. vi gjorde hemmagjord pizza. anyway, om ni överhuvudtaget är intresserade av att ta del av min kamp (?) mot en ganska ofast kropp så håller ni er uppdaterade. so long !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0