NYTT JOBB

2011-08-23

jag ska byta abetsplats ! jag är överlycklig. jag kommer både spara tid och pengar på att ha 6 minuter till jobbet. vemodet börjar göra plats i mig. det är nämligen min sista vecka på märtas nu. fast jag tror att jag är redo. johannes och jessica har lärt mig allt jag kan, det är jag evigt tacksam för, men det är aldrig fel med miljöombyte. arbetsuppgifterna blir ungefär de samma på nya som på gamla stället. det gör mig lugn. fast jag vet att det kommer att vända. jag tror att mina nya kollegor har en hel del förväntningar på mig efter mina erfarenheter på märtas. till mitt försvar tar det ju lite tid att arbeta in nya rutiner. men jag är taggad till max ! så från och med måndag hittar ni mig på bageri caféet- gustav adolfstorg, VÄLKOMNA !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0