imorgon väntar..,

2011-08-24

,..rivstart och uppstigning 07.00-07-30. jag ger mig tillfälle för snooze, däför är tiden för uppstigning justerbar inom 30 minuter- bara jag hinner till gymmet. jag tänkte köra kondition i 1,5 timme innan jobbet. sen ska jag lasta i mig en tallrik havregrynsgröt och jobba mellan 11-17(18). det är upp till bevis imorgon. nya chefen räknar med mig, så det blir jag och resturangchefen enbart. vi ska tampas med kebabstånden på malmöfestivalen. fast helt ärligt ?! vem vill ha svettig älgkebab när man kan äta en brooklyn bagel med gravad lax liksom ? kom i luckan ! jag knåpar förresten fortfarande på ett träningspass. konsitionsupplägget är klart, jag ska bara få tummarna loss att sätta ihop styrkedelen. det är stenhårt som gäller nu. inom snar framtid kommer antagligen ett kostupplägg också. jag ska göra er delaktiga. JAG LOVAR ! idag har jag vilat mig, så imorgon är all in !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0