välkommen till våren

2011-04-17

innan det slog om och blev mulet hann jag och karln med ett vända till v. hamnen, efter både sovmorgon och pannkaksfrukost. jag har haft en sån längtan efter att bara få sitta och bläddra i en tidning och bara låta solen värma en. jag hinner aldrig, men så idag- äntligen !

så i den kringbyggda hamnen satt vi i lä och, och njöt. det blev himla varmt där kan jag lova. vi fick till och med ta av oss. jag hoppas att ansikte och överkropp fått sig en gnutta färg, men det tror jag nog. om inte, blir det helt klart fler soldagar där på trädäcket. det är så himla perfekt om man bortser från träsmak. nästa gång ska det packas en picknick- korg att tas med !

ikväll äter vi söndagsmiddag hos fanny, linus och lilla ella. perfekt avslut efter en kalashelg- bokstavligt talat. i veckan blir det jobbkör måndag, onsdag och torsdag- sen vankas påskhelg och enbart mys. det ser vi framemot. nu är det vår på riktigt !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0