trevlig helg

2011-04-15

nyss så träffa jag en krokodil
som körde runt i en bil.
han var rätt tjock och fet
och blåste i trumpet,
men bilen var för trång
och svansen var för lång,
så den fick ligga på ett litet flak
där bak.

i helgen är det 1års kalas ! hur det nu kommer omkring så har jag gått och vart taggad hela dagen idag. krokodil- låten har också limmat sig fast på min hjärnhinna så mina kära kollegor har fått lyssna på mig nynnandes idag. nu blir det tårtbak med gucke borta på nobeltorget. tack och lov att de tog lägenheten närmst oss. cykelavstånd/ gångavstånd är det som gäller ! igår hade jag förvisso brutal; "hem till den ljusblåa kommunen- längtan"-i don't know why, men den är som bortblåst idag. nu kör vi en hel helg utan tillstymmelse till stress och press. love it !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0