ledigt

2011-04-23

sammanfattningsvis pågår just nu, den kanske bästa helgen på mycket länge. motgångar det känns så långt borta och jag bara njuter av allting. det är nästan sommar här. 19grader i skuggan mätte morfar på terrassen i tygelsjö igår. i stan står stundtals luften stilla och i solen är det hett, så hett. jag har jobbat på brännan, i ansiktet åtminstone. det har varit efterlängtat. på bara två dagar har mitt genomskinliga tillstånd gått och istället blivit solkysst och fräknigt.

sa jag att jag trivs ? jag trivs så bra bland kärleken, familjen och vännerna. det är så härligt att vara mitt uppe i livet. jag har liksom nästan glömt bort att leva för att kyla och mörker så längre avskärmat en. nu känns det bra igen ! jag har hittills haft två hela dagar av ledighet och även imorgon infinner sig lugnet av att slippa tänka på måsten.

så tills vidare får ni helt enkelt bara förstå att jag inte allas har tid att sitta inne.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0