you can go your own way

2010-09-29

om jag hade fått välja ett årtionde att leva under i 20 till 30års åldern, skulle det utan tvekan ha varit 80talet. mest för musikens skull. jag hade en period när jag var 15-16 när jag bara lyssnade på queen. jag var helt besatt och gjorde inget annat än att studera freddie my darling love mercury. jag står fortfarande kvar vid att det är 80talet jag skulle vilja göra en resa till för att gå bananas, men 60talet är också klockrent. tänk att få hänga med stones, beatles, dylan eller fleetwood mac och bara glida på gatorna med raybans, breda brallor och ett par tofflor på fötterna. hur coolt ?

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Eller på de coola 50talet.. de hade vatt nåt :)

2010-09-29 @ 11:27:23
URL: http://guckeliis.blogg.se/
Postat av: mamma

Mossan var 20-29 under åttiotalet!!! Avis?

2010-10-05 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0