störst, bäst och vackrast

2010-09-24

sverige spottar ur sig musikaliska fenomen, och ofta rakt ut på internationell mark. men sverige har ett musikaliskt geni, ett ! och den som inte håller med, är död för mig. ja, så allvarligt är det !

hon började som ung, väldigt ung och nu har hon jobbat med de största både i sverige och utomlands. jag har aldrig förr varit särskilt förtjust eftersom att jag inte tagit mig tid att lyssna på henne.

det finns så många svenska artister som spelar riktigt skön musik men den här tjejen slår allt, bara man ger henne lite tid. just nu är jag besatt. spotify går på högvarv och bland annat denna, denna, denna & denna rockas stenhårt. mmm, både gammalt & nytt - hon är grym.

vilken är din favorit med fantastiska robyn ? ja, visst hade ni koll på att det var henne jag pratade om ?

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0