stångad av ett formbröd

2010-09-02

jag satt och glodde igenom mina bilder på facebook. det är ju också ett jäkla sätt när det ligger tvätt i maskinen. i alla fall så kände jag mig bara så tvungen att blogga om den här bilden.

det var jag och emy, året är 2008, och charterorten heter ayia fucking napa.

jag får sjukaste schlagervibes när jag ser denna bilden. det är precis sekunderna (?) innan temohöjningen kommer. nästa rörelse är en flaxande arm i vädret. att jag dessutom har vinden (varmluften från fönen) som får håret att flyga gör det ännu mer till en scen tagen ur ESC. jag kanske har dolda talanger och en ny karriär jag kan satsa på. vem vet ? inte jag i alla fall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0