maria, aka buffén

2010-09-06

jag är sönderbiten och nothing but; SÖNDERBITEN. det kommer bli en lång dag för mig och mina myggbett - seriöst. instänga i jeans, woho ! det fantastiska med det vore nog att jag inte kommer åt att klia, det vill säga klia sönder så att fulla märken uppstår. myggbett 1 poäng, maria noll. jag hoppas på mycket att göra idag annars kommer jag att go mad, probably. den som tycker sig själv vara en vänlig själ, åk förbi ett apotek, köp en tub xylocain och kom till mig på märtas. en stor belöning finns möjligtvis att hämta. tack på förhand.

mvh,
m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

damn it att jag inte läste de innan! :) Ses imorgon! puss

2010-09-07 @ 00:33:01
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0