hairday !

2010-09-15

igår, typ kl 11 upptäckte jag följande: mitt hår var perfekt. arrangerade en liten fotosession. blicken är aningen dimmig, men det är inte det vi fokuserar på nu vänner. jag har varken energi eller lust att lägga pengar på dyra hårvårdsprodukter. jag har dock upptäckt att mitt hår har vissa behov. jag behöver tillexempel ett schampo och balsam som återfuktar, annars blir det frizz och frizz only. så nu provar jag alla återfuktande, schampo'n och balsam mot torrt och slitet hår. schwarzkopf har en repair-serie med allt inkluderat. jag har kört deras inpackning också. mitt hår blir lent som sammet. jag ska börja ha fläta som standard och preppa håret med droppar mot frizz, håret blir sådär perfekt hippie-aktigt. me likey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0