fika-dejt, bio och övernattning med världens underbaraste

2010-09-21

det känns som att jag langar en intensiv vecka denna veckan. jag har två dagar ledigt, precis som alla, men det känns så där att ha det när ingen annan är ledig. jobb blir det a la tiotimmars varianten torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag - innan det på tisdag blir ledigt igen.

tur är i alla fall att världens bästa fanny är mammaledig så att vi kan fylla ut varandras luckor. idag blir det fika-dejt i stan. sist vi hade fika-dejt i stan med alice "kuss" follin lundborg så trasslade ella in sig i mitt nersläppta hår, så idag tänker jag köra bekvämt på vera wang fläta !

ikväll ska jag dessutom gå på bio. i rymden finns inga känslor, är det som står på agendan, och jag är förväntansfull. bio är aldrig så mysigt som på hösten. det blir lite fläng idag, men sånt gillas. jag vill inte känna på torsdag att två lediga dagar har gått helt åt fanders när jag har jobb, jobb och jobb framför mig. well, dags att komma i lite ordentliga kläder så att jag slipper stressa. det skulle kanske vara i sin ordning att packa övernattningsväska till älskling också, så slipper jag ett stressmoment i eftermiddag också. PLANERING !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0