tisdagen i kort

2010-10-26

rände i stan med fanny, ella och venessa idag. underbart med en dag off att lägga på gott sällskap. jag som hade lovat mig endast presentshopping till världens bästa namnsdagsbarn, min rasmus, kom ändå hem med en pälsmössa, en hårfläta och lite lyxigt i matväg. hemma låg dessutom ett paket från stylebytyra.se och fyra nya ringar ska få pryda mina fingrar. nu ska jag, efter att ha sett de tre första avsnitten kenza & tyra show, stänga butiken och krypa ner hos min rasmus. imorgon stundar arbete igen och jag ser faktiskt fram emot tre intensiva arbetsdagar för att kunna hålla en fantastiskt helg med blandat innehåll. so long guapos !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0