ut med det gamla & in med det nya !

2010-10-25

jag försökte lyfta bloggen lite med en ny header och en uppdaterad, AKTUELL presentation. vad tycker ni ? jag är totalt handikappad utan photoshop, men jag tror ändå att jag fick till det.

pojkvännen har nattat sig, han står inte ut med hollywoodfruarna, men jag bara myser. maria montazami, ordningen är återställd när du är tillbaka i våra liv. jag älskar dig !

imorgon är jag ledig och tänker på bästa sätt vårda min något tjocka och lite öma hals. det blir en runda på stan med fanny och ella. jag älskar att vi i princip bara behöver kolla om den andre inte har några andra planer. tid och plats är självklar; kyrkogården - halv 1. med fanny blir det nog fika och planering inför lördag.

det är farligt med hollywoodfruarna. en del saker bara smittar. jag vill inreda. suget är just nu maxxat. jag vill bara sätta fart, men det får nog vänta. till helgen ska vi göra ett försök att komma iordning. jag ser fram emot en ledig helg. fast inte förrän på torsdag ser jag ljuset i tunneln, så är det alltid !

m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0