tjuvstartar julen med lite pyssel

2010-11-14

stämingen är så där dämpad och tung. allting är som det ska, men det är verkligen söndag på riktigt. vi har hunnit med matinköp och filmköp. ikväll ska det ätas lasagne och sen ska vi mysa i soffan med gotte och the dark knight. rasmus har längtat efter den filmen så länge, så vi gick och köpte den. jag är lite sugen på att tjuvstarta julen. har köpt ingredienser till lussebullsbak, men det hinner jag nog inte idag. så jag ska sätta mig med mina julkort istället. som i en liten nisseverkstad ska jag knepa och knåpa för att tillverka unika och söta julkort till mina nära & kära. jag älskar att pyssla, det är verkligen underbart !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0