redo för att fånga dagen

2010-11-09

jag börjar fastna för yoga. jag gör det för att det är skönt nu, inte bara för att jag vill komma i form. just nu är mina muskler härligt svajiga bara för att jag sträckt ut dem till max. ni vet sådär så att man nästan känner sig lite yr och ostadig.

just det ! jag har överträffat mig själv.., igen ! jag gjorde den kanske godaste smoothien någonsin. jag gillar annars vaniljyoghurt, banan och apelsinjuice men just nu känns det himla onödigt med socker som faktiskt går att undvika. jag tror nämligen inte att bravo och resten av alla juicer som finns att inhandla i diverse matbutriker inte innehåller något extra socker. de smakar ju bara socker ! och vaniljyoughurt ? hm, den är ju så söt att man får hål i tänderna bara av att läsa på förpackningen !

min nya, magvänliga variant heter; naturell yoghurt, proviva blåbär och en banan. matig, nyttig och världens bästa kompis för magen. nu ska jag töma torkrummet på tvätt, komma i lite ordentliga kläder och kila ner på stan för att hänga med världens bästa tjejer !

m.

Kommentarer
Postat av: venessa

tack för idag! <3

2010-11-09 @ 19:53:13
URL: http://venessabarisic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0