onsdag 3/11

2010-11-03

vad härligt, det regnar. ni vet såna där jättedroppar så man blir blöt bara man vart ute i två minuter. min enda lediga dag denna veckan är redan förbi och jag laddar mentalt för arbete. om det inte hade vart för att jag har så himla mycket att se fram emot hade jag nog gett upp och gått i ide istället. yoga blev det ingen nu på morgonen, jag mådde illa så trött jag var. jag gör det när jag kommer hem istället. det känns som att det kan bli ett ganska så härligt avslut på den här dagen. nu ska jag diska, borsta tänderna och ge katten mat innan jag knatar ut i ovädret med en termosmugg te !

m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mariiia :)

Hur äre?

Duktig du är med alla dina nya rutiner! Måste nog också skaffa mig något som jag kan träna till här hemma när jag inte pallar ta mig till gymmet.. Och tandtråd. Herregud vad kass jag är på det.. Du inspirerar mig.. Nu ska jag också bli duktig :)

<3

2010-11-03 @ 21:26:52
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0