jag hade också tackat nej till ankas boppar

2010-11-17



jag undrar om tant anna anka fortfarande är stolt över det här ? om det hjälpte hennes karrär på traven ! i övrigt, jag får ont i hjärtat av 90tals bikinis. tack för att vi slipper den skärningen !

förresten ! har hon opererat bort sillisarna ? man kan väl knappast träna bort något som ska vara permanent ?
anna ankas bröst fick mig att tänka på en annan sak; jag undrar hur många skånska ord det finns för bröst ?
jag kom på: brön, boppar, tudor, pattar och strutar. fast en del av dem är kanske inte enbart skånska ?
mer hade jag inte på hjärtat just nu...så håll till goda for now med denna otroligt livsnödvändiga information.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Agge, Du har änna härliga strutar!

Haha... Va bara tvungen :) Vilket underbart ord btw... Strutar!

2010-11-17 @ 23:29:12
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0