jag blir stressad av oordning

2010-11-16

vi har ett gästrum, men för tillfället ett icke fungerande sådant. det gör att jag får panik. dörren är stängd för att vi ska slippa se skiten och så att katten inte ska få en halvt monterad cykel över sig eller leka med det som redan står i sopsäckar.

jag tror att det skulle ta högst två timmar att röja där inne. och då räknar jag även med en vända till någon tipp. avsaknaden av bil gör dock att vi är ganska begränsade när det gäller sådant. jag borde för det första skaffa ett körkort snarast, men jag vet inte i vilken ände jag ska börja !

men innan jul, hoppas jag att gästrummet står fint i ordning så att vänner & familj ska kunna stanna över, utan att behöva snava över påsar, kartonger och annan bråte !

m.

Kommentarer
Postat av: johanna

tjeeenis damen!



det är bara, som jag brukar sä', just do it. skönt när det är all done!



ps.ny blogg

2010-11-17 @ 12:38:04
URL: http://eastsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0