hej, mitt vinterland !

2010-11-24

den bästa julklappen kom exakt en månad förtidigt; snön. igår, när jag kom hemtraskandes efter jobbet vid halv 10 yrde små flingor i luften men det vägrade att lägga sig. idag vaknade vi till ett vinterland. underbart !

jag är fortfarande lite nyvaken känner jag, men en rejäl frukost i magen ska nog hjälpa till på traven. blåbär/banan smoothie och danskt rågbröd med ost. bilderna illustrerar mitt morgonrufs och påströtta ögon. mitt hår blir för det mesta alltid så överarbetat när jag ska fixa det. det bästa är nästan att lägga en snedbena, sova med en fläta och vakna till det här. voila ! tacksam ohja ! dock är det dags att boka klipptid - topparna ska kapas.


Kommentarer
Postat av: johanna

du har typ världen finaste hår m! give meeee

2010-11-24 @ 16:31:44
URL: http://eastsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0