gutten morgen !

2010-11-05

ballongvarning på mitt morgning-face. gjorde ingen större kraftansträngning framför spegeln innan, men det gör kanske ingenting ? det är fredag & jag jobbar fullt idag som vanligt. fyra (inkl. idag) dagar to go innan jag har en dag ledigt. jag taggar ! jag hade egentligen en massa jag ville kludda ner, men jag hinner inte nu. vi tar det ikväll, om jag minns vad jag ville skriva. trots arbete hela helgen ska det hinnas med bio, tror jag & lite annat smått & gott.
jag har hittat den kanske mest optimala power-walkslåten. ja, den finns ju på victors spellista, & jag har hört den tusen gånger, men jag insåg precis hur bra den är att svänga armarna till ! mums. nu måste jag kila, ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0