god morgon, det blir en god dag !

2010-11-12

god morgon ! trots höstigt multi-rusk är det faktiskt en god morgon. jag tog mig i kragen och gick ut på en power-walk. nu känns det så där välbehagligt i kroppen. jag känner mig sjukt duktig, nervarvad och uppfriskad.

det känns lite ovant att traska runt i stan, mitt ibland stressade morgonmassor. jag fick vika undan för ett par viktig-pettrar med head-set. i det läget kände jag mig hälsosam. trots att mina vardagar innebär full rulle från morgon till sen eftermiddag lyckas jag för det mesta att hitta tid för mig själv att varva ner. jag hade inte klarat mig annars !

yoga och muskelpass blir det när jag kommer hem istället. jag ville hinna äta en lugn frukost med min man. det är sällan vi hinner ses innan jobb & skola. fast nu sitter vi ändå var för sig. jag ska kila & pussa på honom nu innan jag måste kila till bussen. han är min prins som alltid får mig att känna mig så tillfreds i kropp & själ. åh, vad jag är lycklig som har honom !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0