den första snön

2010-11-19

mamma fyller år imorgon. fantastiska, underbara mamma fyller 50 år och det ska vi fira. jag ska snart, duscha, komma i lite kläder och sen ska jag bege mig till vellinge för besöka henne och pappa. det ska bli tusen gånger mysigt. det som är pricken över i:et idag, det är faktiskt att det snöar. det ser ganska slaskigt ut tyvärr, men fortfarande...det snöar ! mormor har berättat att när mamma skulle födas, då kom den första snön ungefär samtidigt som hon och morfar skulle åka in till BB och det gör att jag förknippar den första snön med mammas födelsedag. och jag måste säga, de senaste åren är den första snön mycket punktlig och det gillar vi. jag hoppas, som ett litet barn, på en vit jul !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0