THE dress

2010-05-27

finally är den här...filmen. the one we've been waitin' for. aight ? jag och fanny har inte satt något datum än, men vi ska se den. satc 2, ofc är det denne jag pratar om.

jag pallade inte hysterin kring den förra, utan bojkottade att välfärda till någon biograf med alla andra miljontas fans. jag bestämde mig för att se om serien och sen avsluta med att se filmen. jag kom igenom halva serien och insåg sen att den enda jag plågade var mig själv.

satc- filmen blev en vana att tillföra sömnlösa nätter och jag har inte lyckats se den en enda gång utan att brista ut i tårar. ibland tears of joy och andra gånger bara sånt där dramatiskt-hysteriskt tjutande som man inte riktigt kan förklara. den satans filmen är så full av känslor att en avslagen cola kan bubbla över, bara sådär.

i alla fall, så har jag inte kunnat hålla mig borta från allt skvaller och uppmärksammande av premiären av satc numero dos. jag dör lite varje gång jag ser trailern på tv. kvinnsen har utan tvekan vart fab genom hela serien och i satc' ettan went jag bananas över hur de fortfarande kan vara så jäkla läckra. tvåan som trots ganska risiga omdömen tycks inte vara ett undantag.

ni har också sett sjp's outfit från rödamattan ? om inte kolla längre ner... jag är ingen fanatiker och ingen valention- kännare på långa vägar, men till och med jag...trots total blindness för fashion kan se att denne solstråle är one piece of magic. hur gammal är hon nu förresten ? 45 ? jag har svårt att tro det, har du ?

m.




Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0