thank god is friday

2010-05-21

a mesa brasil, vår lilla kvarterskrog, fick sig en påhälsning av tre delar ohlin och en del lundborg ikväll. massor med smaskig mat och rött i glaset. jag har en känsla av att det kommer att ätas tomatsoppa där fler gånger.

ikväll bjuder sambo-livet på en omgång fifa- jag vet att jag kommer få däng, men det är mysigt att göra något tillsammans och just nu har jag inte energi till något storslaget. imorgon är jag på märtas 10-stängning. kul lördag ? ja, faktiskt. för jag anar många vrål och mycket öl hemma om rasmus bjuder in lite vänner för champ. finalen.

om jag ska hålla er uppdaterade angående godisförbud så går det bra. jag har dock funnit ett substitut till godis och det är saft. jag har alltid älskat bob mixx; jordgubb, smultron, kiwi...men i nuläget är kall blandsaft heaven on earth. socker, å detta jävla socker. hur gör man sig kvitt det ?

helgen lär förövrigt bjuda på ett kärt återseende vid namn fred salon- min lilla fågelunge. oj, nu heter det fifa för en stund och rasmus frågade om han skulle välja ett sämre lag. i helvete heller...jag ska kämpa ! KOM IGEN ! så, ja...fokus ! vi höres,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0