regn och rusk

2010-05-15

efter jobbet igår samlades en trupp hos nyinflyttade patrik. efter att ha karvat parma från en hel skinka och hinkat öl lastades vi in i taxis för att åka längst ut på näset. på skanörs rökeri hade det bokats bord för 16 (?) personer och där avnjöt vi en fantastisk middag. jag frossade i vit sparris och varmrökt lax.

jag drog mig hemåt efter middagen, men pågarna laddade kanonerna för en natt på möllan. hur kvällen blev har jag inte riktigt fått helt klar för mig, men jag sammanfattar kort det jag fick informerat för mig någon gång inatt; händelserik.

nu har jag precis lastat i mig frukost och deppar över att det vräker ner med regn ute. idag kan jag faktiskt inte bara le och vinka. jag ska knata till bussen och jobba till 5, minst..alldeles strax. helst av allt skulle jag vilja gosa ner mig i sängen med min slagna hjälte som vilar huvudet tungt tungt på kudden. skam den som ger sig, nu ska jag skynda skynda så att jag kommer i tid !

ha det bra idag och stay dry...det vill säga håll dig inne. det är onödigt att bli förkyld, eller något i den stilen.
många lördagspussar,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0