mer juice, ge mig...

2010-05-16

jag måste bara tipsa om en grej; färskpressad juice ! på jobbet har vi en sån där höjdar maskin som kostar många pengar, och jag ska försöka efterlysa en som kostar lite mindre. en juicepress är så himla smidigt. jag kan inte komma på hur det skulle kunna vara en nerköp. jag släpar hellre hem färsk frukt än hundratusentals liter juice som egentligen bara är socker och vatten. det är dessutom gott, nyttigt och ger en massor med ny energi.

min standard som jag brukar köra gör jag så här:
- en halv citron, med skal
- ett grönt äpple
- massor av is

pressa, och rör om...jag känner mig så fräsch efter ett glas. den liksom uppfriskar och piggar upp. så, ja...mer juice åt folket !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0