jag passar på att uppdatera nu när jag faktiskt är ledig, håll till godo !

2010-05-04

här sitter jag, med datorn i knät - ännu inte uppstigen. pappa bör akta sig bra mycket, hans sida av sängen är helt klart mysig. jag vet inte riktigt hur det blir ikväll när han kommer tillbaka från karlstadoch kräver sin sida tillbaka, fast det finns ju fler sängar i det här huset i och för sig...tur !

tvättmaskinen har precis centrifugerat så nu ska jag ställa mig och hänga tvätt. innan lunch väntar tandläkaren. sämsta tiden förövrigt. det är förtidigt att äta lunch kl 11 och jag får inte äta på en timme efter besöket. ska nog dra på frukosten en stund till så att jag inte behöver hungra i eftermiddag.

jag ska även hinna med en tur om amanda och sen ska det läxläsas med kidsen. mamma hade en idé om att vi ska åka med kartonger till lägenheten. den gillade jag starkt. ju mer jag hinner flytta med mig idag och imorgon desto snabbare kan jag och rasmus flytta in. han har tentavecka denna veckan och jag har praktik, jobb och sjuhundrafemtioättaochenhalv andra saker som också ska göras.

jag orkar inte vänta längre på frukost. jag får vara hungrig i eftermiddag istället. jag kräver frukost ! frukost är det bästa som finns. jag skulle kunna äta frukost tre gånger om dagen. lunch och middag är överskattat, bara massa mat som lägger sig som en sten i magen. frukost it is !

ha det så bra idag !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0